Vampuuri astuu estradille

Ylläpito tiedottaa täällä sekä pääsivustolla ajankohtaisista asioista. Seuraathan alueen viestejä.
Locked
Vampuuri

Vampuuri astuu estradille

Post by Vampuuri » Fri Oct 06, 2017 9:25 pm

Hyvää päivää, yötä, aamua tai mitä tahansa vuorokauden aikaa!

Olen Vampuuri, neitonen vuosimallia -94. Asustan tällä hetkellä Tampereella opintojen takia. Ehdin opiskella TTY:llä neljä vuotta, kaksi biotekniikan linjalla, kaksi tietotekniikan. Ja sitten valaistuin ja tajusin, ettei yliopisto-opiskelu sovikkaan ollenkaan minulle, ja nyt vuoden -17 syksyllä aloitin opiskelun TAMKin tietojenkäsittelyssä, tarkoituksenani jatkaa pelituotantoon toisena vuonna. (Kerron sitten ensi syksynä, kuinka kävi. ;>)

Ulkonäöltäni olen 155 cm lyhyt, tasapaksun pyöreä, harmaanvihreäsilmäinen ja maantienruskeatukkainen. Pidän laseja ulkona kulkiessani, olen lievästi likinäköinen, mutta enemmän ongelmia tuo kummankin silmän hajataitto.

Luonteeltani olen hyvin erilainen eri tilanteissa (niin kuin kaikki ihmiset). Tavallisesti olen varsin hiljainen, ujo ja kaikkia sosiaalisia tilanteita karttava. Ystävieni seurassa olen kuitenkin äänekäs ja puhelias. Innostun asioista tavattoman helposti, mutta menetän kiinnostuksen yhtä helposti, jos mikään ei ole pitämässä sitä yllä. Innostuessani jostain en pidä suutani kiinni kyseisestä asiasta niin pitkälle, että kavereillani menee hermot kanssani. :D Änkytän ja takeltelen paljon ja sen lisäksi puhun vielä todella nopeasti varsinkin hermostuessani. Onnea siis kaikille, jotka yrittävät jutuistani saada selvää.

Harrastukseni kaikki hoidan koneen äärellä. (Minulla on varsin tylsä elämä, jos totta puhutaan.) Piirtäminen, kirjoittaminen, roolipelaaminen, maailmanrakennus ja videopelaaminen kuuluvat suurimpiin kiinnostuksenkohteisiini. Pelien puolesta pidän paljon erilaisista indie-peleistä, lähimpänä sydäntä ovat Undertale ja Don't Starve (ja Don't Starve Together), ja monenpelaajan pelien puolelta League of Legends ja kausittain Minecraft.

Roolipelikokemusta minulle on kertynyt vuodesta 2008. Viimeiset viisi vuotta tosin ovat olleet hyvin hiljaisia tältä rintamalta (omaksi surukseni), pääasiassa koska lukioaikoihin aloin pelata vain tietyn porukan kanssa. Roolipelaamisella on aina ollut hyvin tärkeä paikka sydämessäni, enkä varmaan ikinä luovu siitä. Olen vuosien varrella kokenut niin vieraskirja-, foorumi- kuin chattiropetkin, ja foorumi on osoittautunut näistä kaikista itselleni sopivimmaksi.

Toivon, että saamme paljon mukavia pelihetkiä yhdessä!

Löydä minut netin syövereistä:
DeviantArt
Tumblr (art)
Tumblr (personal)
Kahden kansan Aldemera (ylläpitäjänä)

Locked